Hej

hej idag så har jag haft bild-profil b-språk engelska och idrott (tråkigt) men vi skulle ha mattematik och handledartid egentligen men eftersom vår lärare hade möte så fick vi sluta kl 13:00 så nu sitter jag i skolan med Norma,Melany och Nicolina medans jag väntar på läxhjälpen men efter det ska jag på klättring men eftersom jag måste vänta till kvart över tre så jag tänkte passa på att säga att jag kanske gör en 5 eller 10 saker ni inte visste om mig men Aja jag bloggar kanske imorn för jag har inte tid och blogga hemma för jag orkar inte och hinner inte blogga ikväll för jag har namngeografiprov i SO (Europas länder och huvudstäder) man Aja Hejdå


Kommentarer
Sabrin

November :)<3

2013-04-01 @ 19:10:11
Sabrin

November :)<3

Svar: Augusti 
viktoria

2013-04-01 @ 19:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0