Goda nyheter (för mig)

Hej bloggen idag är jag liksom jätte glad för att jag var hos tandläkaren idag (wihoo) och tandläkaren sa att jag skulle få ta bort tandställningen nästa gång wihoooooo gårinte att beskriva hur glad jag är det är obekrivbart och jag ska till Mallorca nu på lördag men jag ska försöka blogga där när vi är i hotellet för mina föräldrar säger att det finns gratis inernet så jag kommer försöka blogga därifrån när vi e tillbaka på hotellet efter ska försöka hålla er uppdaterade men iallafall jag ska äta mat nu så Bye,Bye bloggen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0