Heeeej förlåt!!

Hej förlåt jag är ledsen att jag inte bloggat på typ 4 månader men jag har inte haft tid det har ju varit mycket med skolan och kompisar och annat men Asså jag har gjort väldigt mycket så jag vet inte var jag ska börja men jag är glad eftersom jag fick 400kr och nagellack av Fatimas familj och sen fick jag en tröja, mer nagellack och en liten mini parfym av Sabrins familj och sen fick jag en iPhone 4s med abonnemang från tre av mamma och pappa och sen fick jag tre par örhängen av Mathilda (min bästa vän) och jag firade nyår och jul med min familj släkt och mina kusiner och just nu ska mina kusiner stanna över typ hela jullovet men hejdå hoppas ni får ett underbart 2014 och att det går bra för er men hejdå ska försöka hålla er uppdaterade oftare
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0