Tjena

Har haft fullt på sistone och imorn ska jag ut med bästa människorna (Klara,Anna,Sabbe och två av klaras kompisar så ska bli skit kul och från och med måndag ska jag ha prao i 2 veckor sen kommer påsklovet har inte planerat nåt för lovet än men kommer antagligen ha nåt för mig kanske hänga med vänner sen öppnar grönan igen och ska typ ha guldkort i år igen och i år har jg typ as många kompisar som ska ha gulkort så kommer nog bli bästa sommarn på länge,tänkte bara uppdatera lite men ge gärna tips på vad jag kan blogga om. Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0