Uppdatering

Hej idag var jag i skolan som vanligt (tråkigt) och sen var jag på hemspråk 😩 och sen blev det roligare för jag gick ut och åt på mc'donalds med Melany (www.melanyjackson.blogg.se) och två andra från skolan Ioana och Kenta det var faktiskt roligt ska nog göras om nån gång 😂😉 sen hämtade mamma och pappa och mig för jag missa bussen innan 19:00 (mitt busskort gäller bara till innan) så mamma sa att dem kunde köra förbi och hämta mig påvägen så sen åkte vi till Ica och handlade och åkte hem och nu är jag hemma och är osocial på min mobil men vad har ni gjort idag??😂😉




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0