förlåt

Hej bloggen förlåt att jag inte har bloggat men jag så mycke som ska göras men iallafall igår klippte jag lugg och förra veckan beställde jag guldkort och nu har det kommit ska dit på torsdag och lördag med två av mina bästisar dem har också guldkort mina vänner e Mathilda och Isabelle så ska bli super kul vi ska åka den nya kommentera om ni vågar åka eller om ni tänker åka den.
Men nu kör jag We Sing på mitt Wii och det går sådär men ska kanske till min kusin lite senare isåfall blir det kul men har persiska och matte prov framför mig.
Bye bye bloggen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0