Idag var jag på bio

hej bloggen (igen) som ni vet var jag på bio idag med min kompis isabelleoch vi såg Beats of the southern wild.Men först så gick vi till filmkedjan för att isabelle skulle köpa godis sen gick vi till coop extra (nära filmstaden söder) och där köpte jag en stor marabou med apelsinchocklad smak ett paket bublizz och så köpte vi varsin flaska Fanta Lemon och vi delade på allt (utom läsken) och efter filmen så gick vi förbi burger king och köpte varsinn pommes jag tog en mellan och isabelle tog en liten så man kan säga att vi inte var särskilt nyttiga men jag kanske lägger upp trailern och namnen från filmkvällen med Mathilda och filmen som jag såg med Isabelle imorn får se om jag orkar och har tid för jag har So förhör på Europas länder och huvudstäder på fredag och inte imorn men nästa måndag så har jag kemiförhör.Men Hejdå bloggen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0