Tja

hej bloggen igår så var jag och fikade med min kompis Isabelle och sen så gick vi till h&m och kollade på kläder eftersom vi var utråkade och vi gick till en butik som heter hollister men bara för att kolla vad det är som gör att dem flesta i vår klass har hollister kläder kläderna var okej men jag föredrar Gina tricot kappahl lindex h&m och sånna butiker jag tycker kläderna är snyggare där men idag så har jag varit hemma med pappa och tittat på massa filmer (alla tre high school musical,mumiens återkomst (mumien 2) Hannah montana the Movie och sagan om konungens återkomst (sagan om ringen 3) inte och sen så åt jag fisk med potatis till mat efter maten såg jag på serien lögnen håller på att bli galen fattar inte att Aylin och Halil kysstes och att Halil ser Alev överallt helt plötsligt får rysningar när hon dyker upp trots att hon egentligen är död Aja får se fortsättningen imorn.I övermorgon så ska jag och en kompis sova över hos en annan kompis ska bli kul vi kanske pluggar till provet i religion som är nästa vecka men vi får se ska iallafall bli skitkul och på torsdag ska jag prova på dans i fisksätra folkens hus antigen så får jag skuss av pappa eller så åker jag med Isabelle för jag måste fråga henne om hon vill följa med Aja ska fråga imorn det är lixom en chans att prova på under lovet det är ingen fritids aktivitet men aja nog om mig nu hur har er dag varit?


Kommentarer
Fatima

Jag Tror Att Alev Är Ett Spöke Vet Inte Varför Har Typ Bara Fått För Mig Det 😋

2013-03-03 @ 07:14:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0