Tja

tja bloggen,idag hade jag matte(algebra) b-språk(häfte på spanska som handlar om familje ord) idrott(dans) och svenska(en uppgift som heter ...det är sån han är min brosa... Och jag skriver om min kusin som jag tycker är jätte snäll och kan vara retsam men jag hade ingen NO idag för det var sista lektionen men det va halvklass så jag slutade 13:15 idag men när jag kom hem idag så åt jag mellis sen så tog jag en dusch och efter det så åkte jag och mina föräldrar till vår favorit resturang som är persisk (den heter vanak och ligger borta vid akalla) ( för det var mammas och pappas bröllopsdag igår) men sen åkte vi hem och nu e jag hemma och gör läxor det är mycket (SO,Persiska och Svenska men aja vad har ni gjort idag då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0