10 saker ni inte visste om mig

1.Jag fyller år 9 augusti 2.Min största dröm är att vinna xfactorsverige 3.Mina bästa vänner heter Mathilda och Tom 4.Min bästa vän i förskolan och 6års hette Alexandra 5.Jag hatar vinter. 6.Jag tittar på en serie som heter lögnen som är turkisk serie men man pratar persiska och svenska (SVT2 kl:19:30 alla vardagar) 7.Jag har bytt skola 1 gång. 8.Jag har två underbara kusiner som är som mina systrar. 9.Ibland saknar jag min gammla skola 10:Från och med 2:an-6:an blev jag mobbad i skolan


Kommentarer
Fatima

Jag visste
2,
3,
5,
6,
8,
9,

2013-03-03 @ 07:19:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0