Förlåt

hej bloggen förlåt att Jag har glömt att blogga men antingen så orkade jag inte elle så var jag jätte trött så förlåt men i helgen så shoppade jag med mamma o pappa och jag köpte ett par shorts en huvtröja en ny jacka en tröja och ett par långa byxor (jag lägger upp bilderna när jag orkar o hinner) och i tisdags hade jag namnsdag och då fick jag äntligen just dance fyra till mitt Wii, Wihoo nu är jag så himla glad för det eftersom jag velat ha det länge nu men nästa vecka inte den som kommer nu så ska jag ha No o matte prov så Bye,Bye, bloggen
(jag)
Mitt just dance 4 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vickanvickis.blogg.se

Hej välkommen till min blogg.Jag är en tjej som gillar musik,dans,mode och att vara med kompisar så det är ungefär vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0